Správa nemovitostí

 

Nabízíme Vám komplexní služby správce nemovitosti, za jednotnou cenu, bez dalších skrytých poplatků.

Neváhejte nám napsat o nabídku šitou na míru Vašemu SVJ či BD.

 

Co od nás můžete v rámci komplexní správy očekávat?

  • Oblast ekonomická

    • Vedení podvojného účetnictví.

    • Zpracování účetní závěrky a daňového přiznání SVJ.

    • Vedení mzdové a personální agendy, zpracování mezd výboru, vč. podání na ZP a zpracování vyúčtování daně z příjmu.

    • Přípravy smluv, dohod o provedení práce, dohod o pracovní činnosti.

    • Kontrola faktur, příprava úhrad do internetového bankovnictví.

    • Zpracování roční, případně mimořádné zprávy o hospodaření.

  • Oblast správní

    • Evidence vlastníků, nájemníků (uživatelů) bytových a nebytových jednotek.

    • Vytváření předpisů plateb spojených s užíváním jednotek (i prostřednictvím SIPO).

    • Pravidelná úprava výše předpisů na základě výsledků vyúčtování.

    • Kontrola včasných úhrad předpisů plateb, včetně upomínání a penalizace za prodlevy plateb.

    • Fakturace nájemcům nebytových prostor.

    • Příprava podkladů pro rozúčtování služeb externím rozúčtovatelem (např. Techem).

    • Zpracování ročního vyúčtování služeb pro jednotlivé uživatele.

  • Oblast technická

    • Kontrola termínů předepsaných revizí, prohlídek a kontrol, dle platné legislativy, vč. zajištění jejich provedení a odstranění závad.

    • Zprostředkování odstranění havárií a oprav ve společných prostorech.

    • Nahlášení pojistných událostí a spolupráce s pojišťovnou při likvidaci následků.

    • Jednání s dodavateli energií a služeb.

    • Příprava výběrových řízení na dodavatele oprav a služeb.

    • Vedení dokladové evidence spravovaného nemovitého majetku.

    • Archivace technické dokumentace domu a zákonem určených účetních dokladů.

  • Oblast organizační

    • Příprava změn a podání návrhů změn na obchodní rejstřík krajského soudu.

    • Příprava schůzí shromáždění SVJ, odeslání pozvánek, prezenční listiny, spolupráce při přípravě a vedení schůzí.

    • Obsluha datové schránky, zpracování a odeslání podkladů do rejstříku dokumentů obchodního rejstříku.

 

Chybí Vám ve výčtu něco? Napište nám, pravděpodobně to zvládneme také.